VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hmm..hmm..hmm

Kategori: Tankarna flödar

Fredag igen. Var tog alla dessa dagar sen förra fredagen vägen då. De bara rusar iväg.
Är idag bjuden på fest men vet inte vad jag vill. Har fortfarande ont i min ischias plus de här med knäet oxå ju som jag gått med i snart 4 månader.
Tror jag måste göra slag i saken och söka tid hos ortopeden nästa vecka för knäet, och vårdcentralen för min ischias plus sjukgymnasten så jag kanske kan få bort lite av det onda osv.

Nåväl, inget roligt väder, typiskt höstväder. Men vad gör det, är ju bara ett tecken på att vintern är på väg och jag snart får min efterlängtade snö. Förra året vid denna tiden hade det ju redan snöat.

Och imorgon ska klockan tillbaka en timme på natten, kan nog vara skönt och få en timme tillgodo där. Tror det gör att många kommer ikapp lite förlorad tid som man så väl behöver när det är helg.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: