VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndag & ny vecka

Kategori: Jag o min vardag

Hela min plan för idag gick i kras. Somnade vid 5 i morse. Och allt detta för att jag igår sen eftermidda började känna mig krasslig, feber, ont i hela kroppen och nös som fan. Känns så även idag. Om det nu är en förkylning så kan de ju gott bryta ut ordentligt. Inte så längesen jag kände de så här ju. Trött på att inte må bra. Vill vara frisk. Detta året har verkligen inte varit med år med skador och sånt där.
Handleden, knäet, tanden, astmaanfall osv.

Nä jag ska inte sitta här och klaga, vet att det finns de som har de värre än mig. Men att jag klagar lite är för att det raserar mina planer ju. och sånt är ju aldrig kul.
Skulle ju idag även börja storstäda hela min lägenhet, ni vet sånt där från golv till tak. Allt ska torkas av och dammas osv. Så får väl se när jag orkar detta.

Nu tänker jag i alla fall bädda ner mig i sängen igen och titta på Buffy. Japp, börjat se den serien igen, säkert för 50e gången men den är ju så bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: