VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Glatt erbjudande :)

Kategori: Jag o min vardag

I förmiddes så ringde min mobil och det var en kille från Arlövs arbetsförmedling. 
Han hade suttit och handplockat mig för en tjänst på ett plastföretag där som jag blev erbjuden.
Så jag tackade såklart ja till en anställningsintervju.
Jag menar..hur kul är inte det att dom handplockat just mig av alla arbetslösa i Skåne, det känns väldigt kul och kan ju säga att jag blev lite längre i rocken av detta :)
Då känner man sig viktig och duktig vad gäller arbetslivserfarenhet, betyg och utbildning.

Så nu är det bara och vänta på ett nytt samtal från Arlövs AF om när jag ska dit. Chefen på företaget pratar tydligen bara engelska. Men inga problem, jag kan ju det språket flytande.

Spännande detta....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: