VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte som planerat men bra ändå

Kategori: Jag o min vardag






Mina planer för dagen gick i kras. Fick ett telefonsamtal och måste iväg på ett hastigt "möte". Hoppas det ger mig vad jag vill, annars får det bli bättre lycka nästa gång ju. Skam den som ger sig.

Fick 2 samtal och det andra innebär den där anställningsintervjun som AF ringde mig om förra veckan. Ska träffa företagets VD på tisdag i Arlöv.
Spännande...
Fast lite velig är jag pga det inte är heltid med en gång och sen är de långt och resa och köpa månadskort och sen inte ha full månadslön, så får ringa facket och kolla upp allt så jag inte gör fel och se hur mycke jag tjänar på det eller förlorar på det. Vill ju inte bli utstämplad heller pga tar ett halvtids jobb som kanske inte leder nånstans och sen står man där utan inkomst.
Nä får fixa med detta imorgon så jag vet vad jag får och inte får.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: