VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lugna kvällen

Kategori: Jag o min vardag

Tog en dusch och sedan gjorde jag mys i soffan med täcke, kuddar och lite tv godis och där har jag varit sen 19.30. Riktigt skönt faktiskt. Och lilla Smulan har oxå legat hos mig från och till.
Hon blir alltid så glad när jag ligger i soffan och kollar TV för då kan hon ligga på mig. Varför hon inte gör detta i sovrummet när man ligger i sänden vet jag inte. Men å andra sidan gosar hon in sig så nära hon bara kan och helst ända upp i ansiktet och sträcker ut tassarna över mig.
Så söt är hon den lilla busan.



Tog lite kort jag tänkte dela med mig av, mitt vardagsrum i olika vinklar.
OBS: en vissen blomma kom med i bild..haha..glömt kasta den.
Men, men..ni ser lite av hur jag bor i alla fall om detta är av intresse



Ska ta mer kort senare och lägga upp då och då, eftersom jag förutom matlagning gillar all slags inredning som jag helst gör själv som t ex; syr gardiner, målar krukor, arrangerar ljus med lite av varje, bygger saker osv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: