VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu är den på besök

Kategori: Jag o min vardag

Beslutsångesten är på besök ikväll. Inte ovanligt när det är helg för mig. Är bjuden på en stor fest och sen en lite mindre. Vet inte vilken jag vill på, eller om jag ens vill festa överhuvudtaget.
Och klockan går, 19.06 nu ju....Ska, ska inte, ska, ska inte.....ja så låter de i mitt huvud nu..haha!!

Har i alla fall tagit en dusch fall i fall så de bara är och sticka iväg om jag får ett ryck. Gör snabbt vid mig ju, fingrarna genom det långa håret, på med kläderna och sen är de klart. Sminkar inte mig och sånt där och aldrig gjort. Ibland blir de lite svart kajal när det är fest, men inte alls ofta.
Naturligt är det jag gillar, varför gömma sig bakom en massa smink och krämer, alla är fina som dom är tycker jag.
Men som alltid så är de ju så att vi alla tycker olika, himla tur är det.


Blir det fest för mig så hörs vi imorgon...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: