VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hett satan

Kategori: Jag o min vardag

 
Nu har vi haft heta dagar i snart en vecka. Så typiskt att sommarvädret kommer när alla barnen börjat skolan. Många somrar som det varit så nu.
 
Denna värmen är för bra för mig faktiskt. Och ännu värre nu när jag ligger sjuk. Halsfluss, körtelfeber, huvudvärk, hosta, feber, ont i leder och muskler, trött o orkeslös, kan de bli värre? NÄÄÄÄ!!!
Ja nu gnäller jag, min tur nu tycker jag..haha...Äh, huvudsaken är i alla fall att man blir frisk nån dag, frågan är bara när. Ska kontakta vårdcentralen imorgon för ett återbesök för att ta blodprov och kolla av körtelfebern, plus bli kollad i halen igen. Det var vad läkaren sa i torsdags ju. Bäst och lyda när jag är så pass allvarligt sjuk.
Ja ja nog om detta...
 
Händer inte mycke i mitt liv just nu, tar de mest lugnt och tar tag i saker här hemma efterhand som jag orkar. Saknar att blogga ju. Skriva är kul...
 
Natti natti på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: