VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Det här med nyår

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Vad händer hos er till nyår??????
 
 
 
 
Denna nyår har jag bestämt mig för att bojkotta. Tycker inte att nyår är något speciellt längre. Är bjuden på fest, men känner inte alls för det. Så tänker faktiskt bli hemma, äta något gott och kela med katten, tillbringa kvällen i sängen framför tv:en, är ju fars på sjuan och sånt gillar jag, plus har lite filmer jag kan se. Ibland reagerar Smulan på raketerna och ibland inte, men oftast är hon ganska lugn. Och då känns det ändå bättre att vara hemma med henne. Festa kan man göra så många andra helger om året och det är just vad jag gjort. Så nu tar jag en paus från allt vad festa heter, gäller även inledningen av 2013.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: