VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Första advent

Kategori: Jag o min vardag

 
Första advent idag, julskyltning och snön vräker ner, en sån underbar söndag med andra ord. Fast själv går jag inte på nån julskyltning, nog säkert 20 år sen sist. Känner inte att det är nåt, hade jag haft barn hade jag såklart gått dit för deras skull.
 
Nä jag tänder mitt ljus när jag käkar middan framför tv:n...haha. Helt perfekt.
Men nästa advent tror jag faktiskt jag ska bjuda mamsen på midda.
 
Igår var det ett stort FY PÅ MIG..haha...det var dagen efter o jag kände inte alls för att göra nåt speciellt, och NEJ jag var inte bakis. Men dagen efter för mig innebär ändå slappa och bara göra så lite som möjligt. Så idag ska jag ta tag i julpyntet. Kommer och ta timmar, har sååå mycke som ska upp. Men sen när det är gjort så blir man såå nöjd. Tänkte ta lite bilder och lägga upp senare ikväll.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: