VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nyårslöften???

Kategori: Okategoriserat

Fredag igen och 3 dagar kvar av detta året, okej 4 då om man räknar denna dagen. Ska minsann inte dricka en droppe alkohol idag, ska hålla mig till julmust och en god midda och massa film, så de så. Tror ni mig?...haha. Hade inte jag heller gjort. Men nu är det faktiskt så att det är 110 % sant.
 
Strålande solsken, några få minusgrader..härligt. Fast de kunde gott snöa :P
 
Har ni börjat fundera på några nyårslöften? Inte jag!! Sysslar inte med sånt, man kan göra saker oavsett datum tycker jag. Fast har ett par vänner som ska sluta röka på nyår, hoppas dom klarar de och önskar dom lycka till.
 
Det enda jag ska börja nya året med är att lägga om min kost lite så min IBS lugnar sig, har varit mycke FY FY mat ett bra tag nu. Så magen mår inte alls bra.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: