VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

04.30

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade 04.30 efter 2 timmar sömn och kunde icke somna om. Så jag stack till gymmet när de öppnade kl: 06.00 och har nu kört stenhårt i 1,5 timme, både styrka och kondis. Visst har jag väl varit duktig..haha

Sitter nu med min proteindrink och måste tipsa om att den med choklad från gymvaruhuset har fått mig att kväljas så jag har köpt frusna jordgubbar på ica och kör i med blendern, mycke godare och lättare att dricka.



Vägde mig på gymmet och upptäckte att jag nu gått ner sammanlagt 6 kg på 3 veckor, inte dåligt. Inte för att jag bryr mig så, bara kul och träna, skönt för kroppen efteråt. Och särskilt mitt knä och min dåliga höger arm/axel



Kommentarer


Kommentera inlägget här: