VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Då var det dags igen

Kategori: Smått & Gott

Ja dags igen med fredag, så vad händer idag då? Inget jag vet än faktiskt.
Men strålande solsken ute, synd det stormar för annars hade det varit rena rama våren där ute idag ju. Som gjort för att vara ute. Men nä, jag vill inte för risk att blåsa iväg..haha. Fast borde för min lilla Smula har lite sand i lådan, eller rättare sagt jag tycker att det är för lite, där ska vara minst 2 dm hela tiden. Viktig info eller hur...haha

"Någon" har ringt mig om att jag ska komma på fest på annan ort ikväll, men har faktiskt tackat nej. Vet hur det blir där, så "big no no"!!!
Planen är ju en lugn hemma helg eftersom nästa innebär fest både fre- och lördag.


Så vad tror ni jag kommer att göra idag???Haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: