VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte igår det ;)

Kategori: Dagens midda

Wow, idag har jag ätit kokt potatis till min midda, vet inte när jag gjorde det sist. Händer inte alltför ofta, undrar om det ens är 2 ggr/mån. Har tröttnat på det, men däremot har jag fått annat dille med potatisen och det är ju att göra egna friterade pommes.. Typ varje fredag..haha

Men åt såklart inte bara det utan hade även stekt fläsksnitzel, grönpepparsås och morot, blomkål och brysselkål.




Nu är magen mätt och nöjd och jag har suttit ner en stund efter maten. Så nu ska jag fortsätta med min storstädning.

Jäkla bil som står rakt nedanför min balkong, den täcker hela balkongen så jag kan inte ta ut mina mattor och skaka dom där för då slår dom i bilen.
Är så trött på att de parkerar där dagligen trots att där är carportar mitt emo min balkong, hela 11 st och alltid någon ledig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: