VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu är den här

Kategori: Tankarna flödar

Vintern och kylan har äntligen kommit till Skåne, eller äntligen ska jag väl inte säga, för den lilla snö vi fått är ju inte preics jag nöjd med. Är ju bara ett mini tunt vitt täcke där ute. Snöade inatt och jag önskade verkligen att det skulle komma massor, men ack vad jag bedrog mig. Men 15 minusgrader var det i alla fall i morse. Okej det har varit kallt några dagar nu. Så hoppas verkligen att det är snö på ingång så det blir minst några dm i alla fall.

Då blir jag världens lyckligast, som ett barn på julafton ni vet..haha



Fredag idag igen då, dagarna rusar fort nu. Karaoke på krogen och bjuden på en fest. Men NEJ säger jag idag. Jag ska ha en lugn hemmahelg helt ensam. Något jag riktigt känner för.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: