VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Olika skor

Kategori: Fest/Party

Pigg och vaken fast det är dagen efter. Kom upp redan vid 9-tiden och ändå somna jag inte förrän vid 4-tiden inatt. Kan ju inte somna med alkohol i kroppen så det fick bli datorn några timmar efter jag kom hem inatt.

Och då till gårdagen för den vill ni säkert veta.

Började dricka vin vid 16.30 tiden. Lite efter där så kom Linda, satt och snacka och hade trevligt. Helt plötsligt ringer telefonen och då är de Sabina som är utanför mitt och vill komma upp och dricka vin med oss. Och såklart hon fick de. Blev riktigt glad faktiskt, är ju många månader sedan vi umgicks pga ett missförstånd tyvärr.

Och till sist så kom även Theodora med tatuerande pojkvännen Hampus.

Vi hade riktigt trevligt hemma hos mig.

Hamnade sedan på Flamingo, men så trist att där var så lite folk och inga roliga alls. Stod ute på trappan och rökte och då kom en taxi, samma som jag åkte med förra helgen med 2 killar. Frågade taxi om han visste något om där var någon hemma. Han skulle köra en tur med en kund på de hållet och komma tillbaka. Och det gjorde han och sa då att det var tänt i huset. Hoppade in i taxin och körde dit, men där var inte alls tänt, han hade sett fel. Så han körde mig tillbaka till Flamingo.

Mina vänner försvann därifrån innan de stängde, och jag förstår att de gjorde det för där var ju inte kul precis. Satte mig med en annan tjej och kille och drack upp min cider och slog sen följe med dom så jag slapp gå ensam hem.

Ja, de var gårdagen de och jag klagar inte, vi hade som sagt trevligt hemma hos mig.

Just de ja, glömde en incident precis när vi skulle gå iväg från mig. Då fick Linda en idé om att jag skulle ta på mig en av var sko, eftersom jag gjort de en gång innan för ca 3 år sedan när vi skulle på en fest. Haha, och såklart gjorde jag detta. Var en som fråga på Flamingo varför jag hade en av var sko och då började både jag och Linda att skratta...haha

Så här såg detta ut, ja inte skorna på mig foto, för som vanligt är jag så dålig på att ta kort när de är fest. Dumma jag eller hur..haha

Suck..det går inte att ladda upp bilder just nu, så ni får se skorna lite senare. Går väl bra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: