VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En riktigt bra och härlig dag

Kategori: Jag o min vardag

Började med att jag vaknade 05.22, inte lönt och somna om. Fixade ordning mig och till katten och kl: 07.00 började bilen rulla mot Ullared. Vi var framme vid 9-tiden. Hittade massor som jag är jättenöjd med. Har såklart tagit kort på allt men hinner tyvärr inte lägga ut bilder idag, så de får vänta till imorgon.

Är bjuden på fest ikväll och funderar starkt på att gå eftersom det är med vänner som jag inte umgås så mycke med som förr pga de fått barn osv. Så känns som detta kunde vara kul att göra. Jag vet, jag har ju sagt att jag inte ska festa på länge, men när det händer något annorlunda för en gångs skull så känns det ju extra lockande. Men har inte bestämt mig än. Fick min mens i morse och den har ökat på nu och då är det mindre kul att lämna hemmet.

Får äta och ta en dusch och känna efter vad jag vill.

Hur som helst så får ni titta in här imorgon, för då kommer jag att lägga ut massor av bilder på det jag shoppat och sånt där.

Önskar alla en trevlig lördag



Kommentarer


Kommentera inlägget här: