VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte bra alls

Kategori: Jag o min vardag

Precis som igår så vaknade jag idag vid 6-tiden med huvudvärk, upp o ta panodil o krypa ner under täcket igen. Fy faen säger jag bara. Lyckades i alla fall somna från detta vid 9-tiden och sov till midda. Trött på detta nu. Får inte gjort som planerat ju. Träningen blir lidande, vilket jag så gärna vill för att det är kul, plus mitt knä behöver det.

Just det ja, mitt knä är nu äntligen under utredning, pratade med min ortoped läkare i torsdags, så nu ska jag in dit och bli ordentligt undersökt, plus en MR tydligen. För att säkerställa så att minisken eller andra mjukdelar inte tagit stryk sen jag skadade knäet i somras.
Peppar, peppar att de inte blir någon operation eller en lång tjock nål in under knskålen och tömma på blodfylld vätska som jag fick göra sist, var inte alls behagligt, kunde ju inte få lokal bedövning eftersom jag är allergisk mot detta.

Nä, nu ska jag fortsätta på min städning


Kommentarer


Kommentera inlägget här: