VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Paket + inredning

Kategori: Smått & Gott

Varit ute en runda, fick ju sms om paket...

Idag kom äntligen mitt paket från gymvaruhuset. Proteinpulver för träningen, 2 st 750 gr med chokladsmak och en 750 g jordgubb.
Har köpt hem 1 kg frusna jordgubbar oxå fall i fall drycken inte smakar så jättegott. Men vad jag läst och hört så ska de vara goda och lätta att dricka. Perfekt för mig som har så svårt att äta frukost. Ja jag vet, det har jag sagt innan..haha




Tog en runda inom "alltid fel" haha, nädå..butiken heter "Allt-i-el". Har länge velat ha en lampa över sängen. Mycke bättre när man ligger och läser än som nu så har jag en som står på byrån bredvid sängen. Den är inte uppsatt än så bild kommer när detta är gjort. Måste ut och jaga upp en slagborrmaskin först ju. Blir nog inte det lättaste.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: