VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Racerfart :)

Kategori: Jag o min vardag

Hämtat nya modemet och kopplat indet. Jäklar vilken racerfart de blev på internet nu. Och här har jag suttit i månader och segat. Skönt och hittat felet. Lixom inte de första man tänker på att modemet kan vara slutkört. Man tror ju först att de är datorn och nåt virusskit som är så lätt att få ju.
Så imorgon ringer jag och uppdaterar hastigheten från 6 till 16. Bara 39 kr dyrare, en struntsumma ju




Ett riktigt litet mini modem

Kommentarer

  • Bea säger:

    Har för ca 1 vecka sedan börjat med samma proteinpulver som du o undrar om det räcker att jag tar en sådan "drink" en gång om dagen mån-fre efter jag gymmat på morgonen, eller måste man ta fler under dagen? Tacksam för svar



    Svar: Okej vad kul! Ja det bästa är att ta en sådan drink direkt efter träningspasset - för att förhindra att musklerna bryts ner efter träningen :) Kram BEa

    2012-01-31 | 16:45:35
    Bloggadress: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här: