VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Experimentet

Kategori: Dagens midda

 
De flesta har väl som barn haft spagetti och köttfärssås som en av sina favoriträtt. Även jag, men på senare år har jag inte tyckt att jag får den lika god. Eller så är de att man tröttnat på de.
 
Idag hade jag tagit fram en burk tacosoppa från frysen, och tänkte då att de kanske skulle vara gott att ha i lite spagetti.
Och nu är det testat och kan bara säga att det var så jäkla gott. Så inom kort tänker jag hitta på ett recept på tacoköttfärssås
 
Receptet på min tacosoppa hittar ni här:
 
 
 
 
Är sugen på nåt gott ikväll. Och såg att jag hade äpplen hemma. Gick ner till våran lilla gårdsbutik och köpte vaniljsås. Så planen är att göra en äpplepaj lite senare. Ja om jag fortfarande är sugen då. Hade varit trevligare om nån ville äta den med mig, blir lixom ganska så mycke till en person. Får väl se om jag kanske jagar fatt nån som vill, brukar inte vara så svårt. Min mat och bakverk brukar ju vara populärt bland vännerna...hehe!! Skröt jag? Nähä, gjorde jag ju inte. Jag bara pratar utifrån referenserna..haha!!!!
 
Eller så blir jag snål och vill ha allt för mig själv..hahaha
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: