VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nattens energi

Kategori: Tankarna flödar

 
Låg i sängen och kollade TV och fick massa ideér i huvudet. Så nu har jag börjat rensa lite i mina garderober...haha..ja mitt i natten, men det är så typiskt mig, känner inte för sånt när det är dagtid och ljust ute, pyssel ska göras när det är kväll och mörkt. Någon som är så knäpp som jag kanske...haha???
 
 Min plan är att jag ska städa exakt överallt mellan golv och tak denna veckan. Allt ska verkligen dammas av och bli skinande rent. Undrar bara hur många dagar det kommer att ta, gissar på hela veckan. Finns ju annat jag oxå måste göra mellan varven.
 
Men vill göra detta nu så allt är ordentligt innan min kurs börjar om ca 2 veckor. För sen blir det att jag är hemifrån ca kl: 7-17 varje dag. Ska bli skönt och få något att göra faktiskt, eller rättare sagt få rutiner, för såna kommer man så långt bort ifrån när man går arbetslös. Och rutiner är bra, i alla fall för mig, jag funkar som bäst då.
 
Tror det kommer att bli en låååång natt, helt full av energi och lust att köra på här hemma. Tur jag inte har någon klocka som måste väcka mig imorgon.
 
Så natti bloggen säger jag. Fast mig själv får vi se när jag kastar i säng :P
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: