VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Oplanerat och oväntat

Kategori: Jag o min vardag

 
Sitter med ett glas vitt vin och väntar på att Sabina ska bli klar hemma hos sig med allt spackel..haha. Men nu är hon visst på G säger hon på msn och landar snart hemma hos mig.
 
Vi ska dricka gott och lite tilltugg och sen ta tåget (läs bussen) till Helsingborg och göra staden osäker till sen kväll/natt.
 
Båda var lite uttråkade och rastlösa så vi blev lite spontana. Är väl vädret som gör att man känner sig lite så. Ingen sol, bara mulet och skurar hela tiden. Så då passar inomhusaktiviter utmärkt.
 
Undrar hur galen denna kvällen kommer att bli. Sånt man aldrig vet när vi två kommer ihop oss och drar på äventyr..haha!!!
 
Gott med att jag fick massa 1000-lappar idag in på mitt konto. Bäddat för en helkväll..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: