VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Pigg och vaken? Jadå !!!

Kategori: Fest/Party

 
Blev väckt av min mamma, hon hade tagit en tidig runda till Ica och hittat billig fläskfärs och köpt 1 kg till mig, för hon visste jag hade ont om de. Hur snäll är inte hon då. Min mamma är bara så bäst!!
 
Oxå har vi då igår, ja dagen efter idag, men de märker inte jag som vanligt. Mår bra och börjar vakna till liv.
 
Sabina och jag åkte ju in till Helsingborg och mötte upp 3 st som hon känner. Satt på puben på bottenplan på Knutpunkten.
 
Drack goda cider och shootade
 
 
Så det blev med andra ord en hög av favorit cidern
Men även denna
 
 
 
Just de ja, på vägen in så var det ju buss som gällde fram till Åstorp pga banbygget, där fick vi hoppa på ett tåg, och jag var glad för att äntligen kunna gå på toa. Men vad händer då, JO dörren går inte att öppna och den är lite sned, fotar till den så den rätar upp sig men inte fan går de och öppna ändå. Så jag börjar dra i ena halvan av dörren och jiippiieee de går så jag kan knöla mig in. Lite panik där hade jag. Usch och vara nödig ju..haha
 
 
Sista tåget/bussen hem och möter då folk hemifrån som vi känner, blev en helt galen resa hem med massa skratt.
 
Så igår har jag inget och klaga på, var både kul och trevligt. Funkar alltid med spontana ryck
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: