VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Powernap

Kategori: Jag o min vardag

 
Ja och den satt fint kan jag säga. Lite trött blir man ju alltid så där när de är dagen efter. För att inte nämna törstig, tur jag har massa bubbelvatten hemma.
 
La mig innan för att kolla en film med reportern Annika Bengtzon, "Livstid" tror jag den heter. Minns lite dåligt pga har 4 st jag ska se med henne, varav jag redan sett 2 st.
Men ögonen gick i kors och Smulan gosade in sig så härligt ända uppe intill min hals och ansikte och det var riktigt sövande. Vaknade dock utan henne, kanske jag rört på mig för mycke..haha.
 
Nu håller jag på med middan, ska faktiskt äta kokt potatis och sås (egen såklart) vilket jag inte vet när jag åt sist, inte detta året om jag minns rätt. Ja förutom när mamsen bjudit på midda då ju.
 
Fortfarande rena höstrusket här. Får väl hoppas på bättre snart så man kan ut på PW igen
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: