VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

På den lille visaren

Kategori: Dagens midda

La mig i sängen för ett par timmar sedan för att se filmen "21 Jump Street" (baserad på en gammal serie), men den var så seg så efter ca 20 min blev mina ögon sömniga, så jag vilade en stund på den lille visaren. Och vaknar upp hungrig. Så nu har jag fått i mig dagens midda; snitzel, ris, egen svampsås och wokgrönsaker.




Pratade med Linda i telefon tidigt i eftermiddags, vi skulle höras senare ang om vi skulle dricka lite och ta tåget till Klippan och kolla in festivalen. Men hon svarar inte, provat ringa 3 ggr på en timme så taskigt alltså....hmmm...bara och svara och säga att hon inte fick barnvakt eller vad nu ursäkten är.

Men ändå skönt med en vit helg, så de kan kvitta







Kommentarer


Kommentera inlägget här: