VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dilemma vs beslutsångest

Kategori: Jag o min vardag

 
Hämtade ju ut ett paket med 3 st 2-pack behåar förra veckan från cellbes. Och nu är de ju så att dom inte sitter som jag vill. Undrar om dom minskat i sina storlekar, känns så. För mina bröst kan ju knappast ha växt..haha.
Nåja 2 av dom känns rätt ok, medan de andra 4 så ploppar ju nästan halva ut..haha!!
 
Så egentligen borde jag kunna ta snabbt beslut att dom ska skickas tillbaka, men hänger lixom på de 2 som jag tycker verkar passa. Men känns ändå inte riktigt sköna, typ som om axelbanden kommer att skava/skära in i huden.
 
Hmmm..sikket dilemma va..haha..Måste bestämma mig till imorgon i alla fall. Känns just nu i skrivande stund som att alla får gå tillbaka.
 
Detta var väl ett intressant inlägg, eller hur..hahaha...Måste ju avreagera mig nånstans....haha
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: