VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Stora bollar

Kategori: Jag o min vardag

 
Varit i byn i ärenden med Linda. Tog rundan om Flamman för att köpa med mig bröd hem, kände att jag inte orkar göra midda idag o att tiden inte räcker till. Folket kommer ju om ett par timmar.
 
Tyvärr blev det lite längre stund på Flamman än jag hade räknat med, började ju hagla stora isklumpar och det kom inte få utan i massor, kolla själva. Fick lift hem med en kille, snällt
 
 
 
Oxå det goda brödet bakat av Tania själv eftersom pizzabagaren inte var där just då. Men de klara hon galant, skitgott. Ost och massa vitlök på som jag sedan doppar i vitlöksdressing
 
 
Nu duschen o göra mig klar inför ikväll.
 
Trevlig kväll till er alla
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: