VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Assassin's Bullet

Kategori: Filmtips

 
Såg en film igår som jag tyckte var rätt bra, vill dock inte säga nåt speciellt om den för då är det lätt att jag avslöjar det bästa ju. Bättre ni får titta själv och lista ut varför och vad.
 
Men med i filmen finns bl a Christian Slater och Donald Sutherland
 
Handling:
Robert Diggs lämnar sitt gamla live som agent hos FBI, och flyttar till Sofia i Bulgarien. Han plågas av skuldkänslor från hans frus död och han vill fly de hemska minnena. När terrorister som finns på USA:s "Most Wanted"-lista mördas, föreslår FBI och CIA att Diggs tar sig an fallet. Efter övertalning från den amerikanska ambassadören i Bulgarien går Diggs med på att gripa in. Han påbörjar en diger jakt på mördaren, och i samma veva möter han en rödhårig magdansös, Ursula. De utvecklar en passionerad romans, och Diggs kan äntligen lämna minnena från sin frus död bakom sig. Men ju mer personligt involverad han blir desto fler blir frågorna: Vem är Ursula? I hans yrkesroll vänder saker till det bästa, men hans privatliv tar en otäck vändning.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: