VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bra veckostart

Kategori: Jag o min vardag

 
Uppe med tuppen var man idag ja, eller rättare sagt tidigare än honom. Man brukar ju säga kuckeliku klockan är sju....haha..och jag var uppe halv 6 :P.
 
Mycke goda nyheter från utbildarna. Från och med nästa vecka väljer man själv vilka workshoppar man vill vara med i. Och detta innebär att jag nästa vecka valde så att jag är där inne på förmiddagar alla dagar kl: 8-12, utom onsdag för då är vi ju lediga, 1 maj ni vet. Himla bra detta och slippa åka iväg 11 och vara hemma vid 18 på kvällen.
 
Fick oxå veta att vi är lediga på fredag pga utbildarna ska på utbildning.
 
Nähä nu ska jag minsann dammsuga och vika in tvätten från igår. Hänger ju alltid min tvätt hemma på torkställningar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: