VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron torsdag

Kategori: Jag o min vardag

 
Sista lediga dagen idag. Imorgon är det dags att börja resa in till Helsingborg för att gå en kurs via AF. Får även då veta mina tider jag ska gå därinne. Men starten går med upp halv 6 och sedan ta tåget vid 7-tiden.
 
Nu ska jag göra slag i saken och ringa vårdcentralen ang min bula jag fått varje vecka i 2 månaders tid, 9e gången den är här nu, smärtan är olidlig innan den spricker. Hoppas de kan hitta felet så jag slipper detta varje vecka. Det skumma är att den kommit varje torsdag. Men nu kom den redan igår när det var onsdag. Så passar ju bra att kunna visa upp den innan den spricker.
Bara det inte blir operation, vet många som fått göra detta och att läkningsprocessen efter tar tid pga öppet sår som ska läka innifrån och ut efteråt.
Ja ja först vc sen får man se.
 
Härligt väder idag igen. Sol och inte ett moln på himlen
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: