VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hit och dit och lite ner

Kategori: Jag o min vardag

 
Mötet gick bra och var hemma redan halv 12, sen blev det lite ärenden och Ica en runda.
Transport strejk som började kl:12 idag, eller dkulle iaf, vet inte hur de ligger till längre, inte kollat några nyheter. Men handlade I alla fall hem en del fall I fall den kommer pågå en längre tid.
Fast sen är de ju så att jag alltid hamstrar när nåt är billigt, så behöver man bara tänka på dagligvarorna.
 
Fått i mig lite sen lunch, var sugen på kycklingsallad och kycklingen tog ju sin lilla tid I ugnen. Hade lite coleslaw till detta, mums säger jag bara
 
Har förresten en deg på jäsning som jag nu ska ta hand om göra pitabröd av.
 
Men va faen, suddig bild ju..får ta o kolla upp min kamera
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: