VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Var tar tiden vägen

Kategori: Jag o min vardag

 
Kom upp 5 i morse och varit i Helsingborg på förmiddan. Sen efter det har det varit full rulle med städande, ärenden och annat smått och gott. Nu står ugnsbakad falukorv i ugnen och gottar sig och potatisen till mosen kokar, om ca 10 min ska min vrålhungriga mage äntligen få lite mat. Och klockan är strax över 4. Var har denna dagen tagit vägen, den har bara rusat iväg. Skönt att jag inte börjar kursen förrän kl: 13 imorgon, så hinner jag med lite på förmiddan oxå eftersom jag inte är hemma förrän sent på kvällen
 
Massa serier på TV idag som jag följer: Halv Åtta hos mig, Finalen i mästerkockarna, vem vinner tror ni Carl eller Jenny, tycker båda är lika värdiga vinnare. Hmm, de är nåt mer på tv som jag missar nu tror jag, ja just de ja..Grey's Anatomy och och..hmmm...står still, måste jag kolla min tv tidning tro..japp så får de bli............................................................................ååååå Chicago fire ju med snyggingen..hehe..hur fan kunde jag glömma det..haha
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: