VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vill inte vara inne

Kategori: Jag o min vardag

 
Hemkommen från ett möte i Klippan som gick bra, alltså ingen kurs idag. Hade min lilla "fru" Linda med mig. När vi satt på bussen hem blev jag sugen på vin på vår äng..haha..men såklart blir det inte så, inte en onsdag när man ska upp halv 6 imorgon. Och inte blir det till helgen heller för då ska vi tydligen vara hemma igen säger "frugan"..hmm..som om hon bestämmer över mig då..haha!! Nä men, bättre och spara pengarna eftersom vi snart ska utomlands. Kan ni gissa var vi ska? haha..bara Danmark ju..haha.
 
Så riktigt härligt väder idag, synd de blåser bara. Men de är ändå så pass så man bara vill vara ute mest hela tiden.
Får väl se om jag gör nytta här hemma eler hänger med Linda till sin mamma och sitter ute där.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: