VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Rockade fett

Kategori: Dagens midda

 
 
Satans helvete (ursäkta) så bra både kevin & Elin var i sina framträdanden. Nu får man vänta lååång stund innan man får veta vem som vinner. Men tror nu att det blir Kevin, för han var bättre än bäst ikväll, ja Elin med. men sa faktiskt från första början när Kevin blev antagen att där har vi vinnaren, Precis som jag gjorde de året när Jay Smith vann.
 
Har ätit god mat till Idol i trevligt sällskap, så efter Idol blir det filmtajm för oss
Flyttar in till sängen, mysigare o ligga där o titta.
Ja wow, har kollat TV i vardagsrummet idag. Köpte ju en 42 tums platt tv för 3 år sedan o den är i storts sett inte använd (ni som känner mig vet), men blir så när man flyttar in gamla tv:n i sovrummet, mycke bekvämare och ligga där..haha. 
 
Allt hemmagjort såklart
 
Pommes i fritös, vitlöksbiffar och vitlökssås/dressing
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: