VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hmm...hmmm..hmmm

Kategori: Okategoriserat

Hmm o hmm ja..Jag har bloggtorka idag så jag ska bara skriva lite hipps om happs känns de som för att visa att jag lever..haha
Fredag imorgon o vad händer då, ja vem vet. Finns ju inga planer på fest....ÄN..haha..så vad tror ni jag kommer o göra. Vara hemma o snäll eller partaja o busa? hehe
 
Hade ju inte varit fy skam med en repris på hela förra fredagen. Ni som är inblandade vet vad jag menar. men frågan är om ni pallar en gång till, jag menar 2 helger på rad. Ja jag bangar iaf inte :P!! Hörs o syns kanske imorgon vem vet, ni vet var jag bor o även mitt mobil nr.
 
Snart dags o göra ärtsoppa till midda, tur man ska vara ensam resten av kvällen..haha..äter kanske detta 2 ggr/år pga att min mage inte tål de, men det är ju så förbannat gott alltså, med lite knaperstekt bacon till...mumsfillibabba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: