VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Problemet är löst

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Himla tur jag har Andreas när nåt strular med datorn. Hans tjej Rosis bad honom ringa mig. Vad skulle jag gjort utan dessa två människor. Dom är bara så bäst. Köpte nytt grafikkort som kom med posten igår för att jag trodde allt fel låg där, men vad de verkar så här långt så hade de kommit in en del i min dator som inte skulle vara där, olika toolbars man inte har nytta av. Utan de låg där och störde mig i allt jag skulle göra. Så nu känns det som den är i topp igen. Skönt.
Fast de nya grafikkortet är bättre så de behåller jag, så får jag se om nån vill köpa det gamla, eller gammalt o gammalt, drygt ett år bara. Så det får tradera sköta till mig.
 
Börjat kolla en ny serie idag "Once Upon A Time", hunnit med två avsnitt o tycker den verkar sevärdig
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: