VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fina vännen

Kategori: Jag o min vardag

 
Idag kom äntligen mitt paket med posten från min fina vän Rosis. Ja alltså vi har haft kontakt via nätet, telefon och så sedan hösten 2001 och aldrig setts. Hon bor ju några timmars resväg bort, typ vid Örebro. Hoppas på att ses snart
 
I förrgår så såg hon mitt blogginlägg om att jag tänkte köpa boken "Femtio nyanser av honom" och erbjöd sig då att skicka hennes som jag kunde få låna. Gissa om jag blev skitglad, så nu ska hon även skicka de andra 2 i triologin till mig efterhand som hon läst klart dom.
 
Så nu vet både hon och jag hur min helg kommer att se ut..hehe. Blir nog inget med att städa ut julen här inte, boken är MYCKE viktigare..haha
 
Tack fina vännen Rosis för att du gör detta för mig, guld värt!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: