VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Aj aj ont

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Måndag och ny vecka!!
Gick och la mig igår med världens huvudvärk och den är kvar idag, men svaret på det är ju att jag har det där roliga nu som alla vi tjejer/kvinnor får en gång i månaden. Många gånger hade de varit skönt och slippa pga att jag mår så dåligt som jag gör. Annars hade det inte varit så farligt.
Ja ja nog om det, mindre intressant ju.
 
Ledig dag i alla fall och jag har en del och fixa, för imorgon är det dags för kursen igen. Har varit 5 härliga dagar ledigt. Och det börjar närma sig med att snart få veta om det blir som jag vill. Hoppas på nästa vecka nån gång.
 
Denna sommaren har de då rakt inte varit varma kvällar och nätter än, undrar om den värmen kommer. Inte för att jag bryr mig, för alla som känner mig vet ju att jag gillar snö och vinter bättre. Men kom att tänka på de när vi satt på min balkong i fredags till sent på kvällen att det inte var lika varmt och sitta där med bara armar efter att solen gåt ner. 
 
Nä dags och göra sig klar för en tur till Ica
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: