VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inget varmt vatten

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Hmm...imorgon stängs vattnet av här för byte av fjärrvärmepannan eller nåt liknande, kommer inte på vad de heter i skrivande stund, men har i alla fall med fjärrvärmen och göra...en pump kanske de är, nä fan så hette det inte alls ju..haha. Ja ja skit samma ni fattar.
 
Men det innebär att vi bara har kallt vatten från 7 på morgonen ända till midnatt....suck..Hoppas verkligen att varm vattnet kommer tillbaka tidigare, annars måste jag jaga upp någon att duscha hos. Har frågat 3 st men inget napp, snälla vänner jag har..haha!! Flera andra vänner som oxå drabbas av samma ju. Tur är att det bara gäller en dag och inte flera
 
Annars får jag kanske gå ner på vårat utebad och fråga lite snällt och blinka med ett öga och hoppas på att dom är snälla och låter mig ta en dusch där.
 
Nu blir det en film eller läsa boken tills jag blir nannig i ögat. Upp halv 6 imorgon o åka till Helsingborg
 
 
Saknar min lille tös 24/7...R.I.P fina Smulan
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: