VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ledsen och mår dåligt

Kategori: Jag o min vardag

 
Min 15 åriga katt Smulan har fått juvercystor och dessa har ökat på nu så hon har tyvärr inte så långt kvar och leva verkar det som. Hon mår bra annars och busar, äter och är kelen, ja allt som en frisk katt gör. Men Kommer tyvärr att få ta till en avlivning vilken dag som helst eftersom hon börjat slicka på ena juvret och det är inte bra om det går hål där. Veterinären sa att jag kunde vara lugn så länge hon inte har andra symptom. Men en operation är hon nog tyvärr för gammal för, plus att om det opereras så kommer det tyvärr tillbaka inom kort, plus att hon har en knöl till i ett armveck. Gråter mest hela tiden. Går inte och beskriva med ord hur jag känner och mår. Vill inte vara med om detta, vill bara att det ska vara en dröm. En dum elak dröm. Nä slutar skriva nu för tårarna bara rinner hela tiden.
 
Så mitt meddelande till er är att min blogg kommer att ligga nere tills allt är över. Jag orkar inget just nu mer än att ta hand om min lilla ögonsten.
 
 

Kommentarer

  • kathy säger:

    kram <3 försök trösta dig med att det är med omtanke du tar detta beslutet och att hon faktiskt har haft ett fint och långt och lyckligt liv. Men jag förstår att just i stunden känns det ju inte som nån tröst precis. <3

    2013-05-06 | 11:18:06
  • Jessika på tjäderstigen säger:

    När ens katt närmar sig regnbågsbron kan även den starkaste personen gå under.
    STYRKEKRAMAR <3 <3 <3

    2013-05-06 | 11:27:50
  • Anonym säger:

    Känner med dig. :-( stora styrkekramar

    2013-05-06 | 17:42:53
  • det var från lillan... säger:

    Känner med dig. :-( stora styrkekramar

    2013-05-06 | 17:44:27

Kommentera inlägget här: