VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Beroende is the shit

Kategori: Jag o min vardag

Minns när jag bodde mitt i centrum och där fanns/finns en liten tobaksaffär. Gick dit varje dag och köpte en coca cola 50 cl på burk (finns tyvärr inte längre). Men i alla fall så var jag som sagt beroende som ni väl förstår. Detta pågick nog i ett par år. Kommer ihåg när jag skulle sluta, hade konstant huvudvärk i 2 veckor, trodde huvudet skulle sprängas.
Och nu är jag där igen sen maj månad detta pret, fast bara en 33 cl per dag, MÅSTE lägga av med detta tramset snart. helst igår. Men hur gör man när de är så förbannat gott. Dumt när jag har en sodastreamer och det egentligen bara är kolsyran man är ute efter, gillar ju inte sött i vanliga fall.
Måste helt klart ta mig i kragen och sluta med dessa dumheter, kostar en del med ju..hmm..men inte så lätt när det även finns en liten gårdsbutik där jag bor nu. Nära till dumheterna..haha.Ja ja tur man inte gillar godis i alla fall och proppar i sig flera hekto om dan..haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: