VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Små grodorna, små grodorna.....

Kategori: Jag o min vardag

 
Var och mötte upp mamma som kom med tåget från Trelleborg. Blev en runda på ica, billig snitzel, köpte ett gäng och det blev 12 middagar för 86 kr, billigt billigt.
 
Riktigt varmt, ja rena rama sommaren ju. Så när jag kom hem så slängde jag av mig kläderna och bytte till mer lättklätt och gav mig ut i skogen på en promenad, 4,5 km visade appen när jag kom hem. Rätt lagom i denna värmen, blev ju allt lite svettig faktiskt. De var ju faktiskt upp och ner i lite branta backar oxå. Härlig träning för mitt trasiga knä om inget annat.
Finns inget mysigare än att promenera i skogen, all denna härliga natur som blomstrar nu.
 
 
 
Fick förresten 2 söta grodor av mormor som mamma hade med sig hem. De vet ju att jag samlar på
salt & peppar kar
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: