VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

sista dagen

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Söndag och min 3 veckors semester är slut, tillbaka till vardagen imorgon igen. Ska faktiskt bli skönt, sista veckan har varit seg att gå hemma även om jag har haft massor att göra.
 
Pissväder idag....haha..jag som MÅSTE till Ica och ladda nytt JOJO månadskort, sommarkortet gick ju ut i fredags. Ja ja, hoppas det blir nåt uppehåll idag så jag kan sticka iväg, tur man bara har ca 5 min gångväg till byn.
 
Sånt här väder gör att man blir väldigt pysslig i hemmer, har sorterat 2 byråar från sådant jag inte vill ha. Så nu ska jag köra vidare med alla mina garderober. Blir en städ och pysseldag, men såklart Friidrott EM oxå, avslutning idag ju. Hoppas Emma Green tar medalj i höjdhoppningen.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: