VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dag 11

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Fy fan vilken pärs denna förkylningen är alltså, aldrig upplevt nåt liknande. Känner mig som en zombie ju.
 
Snorar och snyter mig, då tjuter de och klickar i öronen pga att de slagit lock. Har ett kraftigt tryck på öronen, hör väldigt dåligt. Tror förkylningsviruset satt sig på balansnerven i örat
 
Kan inte ligga ner eller ens halvligga eller luta mig lite mot soffkuddarna för då börjar jag hosta och då sätter yrseln in som fan. Så mycke sömn har de inte blivit under denna tiden. Verkar vara en luftrörskatarr kanske
 
Sen är jag konstant yr dygnet runt och har svårt och fokusera. Väldigt jobbigt när man ska kolla TV på kvällarna. Yrseln gör oxå att jag går här hemma och vinglar o känns som jag ska svimma gång på gång, blir även illamående av detta.
 
Hostan är oxå med dygnet runt, piper och rasslar i luftrören och börjat göra mer o mer ont i lungorna.
 
 
Så imorgon får jag väl ta tag i att uppsöka läkaren i alla fall, då är de ju en vecka sen jag var hos honom. Yrseln söker mig o är riktigt obehaglig.
 
Har faktiskt jobbat ändå
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: