VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fattar ingenting

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Var tar veckorna, dagarna vägen, det rusar i 290 nu ju. Går alldeles för fort, tycker inte jag hinner med allt jag ska. Men det positiva är att vi kommer fortare till vintern och massa härlig snö. Ja om vi nu får någon, förra vintern var det ju typ 2 veckor och knappt nåt. Det där var inte snällt mot mig. Så hoppas verkligen vi får massor nu.
 
Fredag och helg var det ja. Tänker minsann ha en lugn sådan i min ensamhet, serie maraton av Homeland om inget annat och en del filmer. Plus lite städ och tvätt som alltid när det är helg. Men alla besök undanbedes, jag vill verkligen vara ensam. Ska minsann sätta mobilen på ljudös oxå hela helgen..hehe.
 
Just de ja, fyller ju år på söndag oxå, men tänker inte ha nån fest eller kalas, ger inget längre.
 
 
Men innan allt detta så måste jag ut i ärenden.
 
Just de ja, remissen till öronkliniken kom igår, äntligen...så den 29 okt får jag veta mer om min sjukdom menieres. och hoppas på lite hjälp som ger mig lindring att fungera bättre i min vardag. 
 
 
Trevlig helg till er alla
 
 
 
 
Åååå vad jag saknar min lilla Smula när jag ser denna bilden, ja jag saknar henne varje dag. Det gör lika ont i mig fortfarande och jag känner mig inte hel utan henne. Undrar när de ska bli lättare att sakna henne. Aldrig känns det som. Men hon var inte en katt, hon var som en person i allt hon gjorde. Alla ni som träffat henne vet hur speciell hon var.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: