VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Slappt och härligt

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Jaha, då var det söndag igen. Bara att konstatera att helgerna kommer för att försvinna lika fort igen.
 
Hur har då min varit? Jo, helt perfekt. Bjöd mamsen på middag igår när vi hade tvättat klart. Glömde ta kort, men vill ni veta vad vi åt så kan ni följa länken här under (ja om den går att klicka på..hmm)
I alla fall så är det en av mammas favoriter när det gäller mina egna recept.
 
http://mariesrecept.blogg.se/2011/november/rorig-kycklinggratang.html
 
 
Tyvärr har jag inga filmtips denna helgen eftersom jag bara kört fullt med serie avsnitt som t ex: Suits, Criminal Minds, Crossing Lines..och lite andra serier på tv play kanaler som krockar mitt iveckan med andra program.
 
Och idag tänker jag fortsätta slappa faktiskt. Skulle ju egentligen ha städat, men va fan det gör jag ju alltid känns det som. Och på tisdag är jag ändå ledig och kan ta det då.
Ska bara med mamma till sjukhuset i Hässleholm till ortoped för hennes knöl på foten, verkar bli samma operation som hon gjorde för typ 30 år sedan. Knölen kom ju tillbaka för flera år sedan o nu orkar hon inte mer för den gör ont och stör när hon ska köpa skor. Så hoppas verkligen hon får bli opererad.
 
Nä, nu ska jag återgå till mina serier!! Höres och störes!!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: