VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Believe

Kategori: Serier

 
 
Dags igen att tipsa om en ny serie som jag hittade häromdagen. Dock är den bara på avsnitt 6 i USA, nytt avsnitt varje måndag på en av deras kanaler, som jag mitt i allt glömt vilken den är..haha.
Ja ja, men ett tips är ett tips. Och sen är de ju inte fel att killen är snygg lixom
 
 
Bo är en tioårig flicka som föddes med speciella förmågor som hon inte kan kontrollera. När dessa börjar utvecklas måste de människor som skyddar henne vända sig till en utomstående. Detta leder dem till William Tate, en felaktigt dömd dödsdömd fånge, som de bryter ut ur fängelse. Även om han är ovillig att ta på sig rollen som hennes beskyddare så bildar dem ett band som kommer att vägleda dem till att hjälpa både varandra och andra utomstånde samtidigt som de ständigt är på flykt från polisen.
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: