VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Citydagarna

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Varit och haft en jättetrevlig dag i Kristianstad med min lilla mamma. Och ja, jag gör mycke med henne, för att jag gillar det, plus att hon oxå kommer ut och iväg här och var. Därför vi köpte sommarkortet ju...
Tänk om alla kunde ha lika bra kontakt med sin mamma, ja pappa med såklart. Men nån sådan har inte jag, han dog 1993 tyvärr.
 
Nåja, tillbaka till dagen det gäller.
 
Hittade 3 st t-shirtar för 199 kr, så jag tog såklart 6 st, endast 398 kr allt som allt.
Och jag gillar ju såna tröjor och inte dagens mode där tröjorna sitter slickade, så när man rör sig så korvar dom sig runt en...haha
 
 
Håll i er nu, fyndade en tröja för 49 kr på Cubus. Och den är inte någon mörk färg, utan ROSA/CERISE eller vad man vill kalla färgen, fattar ni, jag har köpt en tröja med färg...haha. Hade kanske inte gjort det om den hade haft sitt originalpris på
199 kr, men ett fynd är ett fynd.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: