VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Het motionsdag

Kategori: Motion & hälsa

 
 
Snacka om motion idag.
Först 45 min skogsrunda tidigt i morse. Sen runt middag så fick jag gå och le cykeln ända hem, ca 1 km, vänster hand på styret så jag kunde rulla på framhjulet och höger hand som bar bakhjulet, med massa pauser, jobbigt som fan ju. Allt detta pga att mitt lås gett upp o gick icke att öppna. Sen kom snälla vaktis o klippte upp låset, o sen iväg o köpa ett nytt hos Niklas.
 
Och nu har jag precis varit ute i 40 min i skogen, mestadels sicksackat och hoppat hit o dit på stigarna pga 100 tals mördarsniglar, så jävla äckligt...ööööö alltså. Blir väl samma imorgon för de lär ju leva med oss hela sommaren, tyvärr.
 
Så sammanlagt har jag minsann avverkat ca 9 km idag....
 
Nu blir det en dusch, lite mat, stekt kyckling med sojabönor (som jag fått dille på)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: