VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Pust, pust och pust

Kategori: Jag o min vardag

 
Värme och sol är verkligen inte min grej, äckligt och bli svettig eller bara varm i kläderna. Jag glömmer dricka, jag tappar aptiten...och får helt plötsligt sååå mycket att göra om dagarna att jag inte hinner med. Skumt det där, eller.... Oxå vill jag ut o promenera i skogen, men får snällt avstå pga hälsporre i båda fötterna *suck*.
Nåja, nästa fredag slutar skolan och det blir sommaruppehåll. Är ledig 4 dagar nästa vecka och sen midsommarveckan, efter det är det fullt ös fram till den 13 augusti med 2 arbeten. Oxå helt plötsligt står jag väl där den 16 augusti och termin 2 börjar i skolan, och "var tog sommaren vägen". Så är det ju. Och därefter så kommer äntligen vinter och snö...hahahahahaha
Fast nu ska jag njuta av varje dag, vad jag än gör, en dag i taget som alltid o agera därefter.
 
Igår beställde jag mig en ny säng, måste ju fira lite att jag fått 2 anställningar. Och som en skrev till mig på facebook, man måste sova bra när man ska jobba hårt..haha. Längtar tills den kommer, förhoppningsvis redan nästa vecka, alltid kul att inreda med nytt, vad det än må vara.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: